07 Ekim 2010

"Kick-Ass" (2010)


Henüz Türkiye'de gösterime girmeyen Matthew Vaughn filmi "Kick-Ass" için bazı altyazı sitelerinde "Canlarına Oku" gibi bir Türkçe ad var. Sizin öneriniz ne olurdu "Kick-Ass"in Türkçe adı için? Benim samimi önerim "Kıçımın Süper Kahramanı"dır. Tabi ki böyle bir isim koymacaklar; fakat film süper kahraman olmaya çalışan bir salağı konu edindiği için uygun giderdi diye düşünüyorum. IMDB Top 250'de görünce izlemek istedim "Kick-Ass"i. Film tam bir tür kırması olarak değerlendirilebilir. İzlemeden önce de filmin ilk yarım saati falan boyunca da Judd Apatow tarzı bir komedi olduğunu düşündüm. Tabi bu şartlanma da "Superbad/Çok Fena"da abazan Fogell rolünde dikkatimi çekmiş Christopher Mintz-Plasse'nin "Kick-Ass"de de sorunlu bir ergeni canlandırmasıydı. Bu arada Christopher'la beraber Hit-Girl rolünde harikalar yaratan Chloe Moretz'e de dikkatinizi çekmek istiyorum. İkisi film boyunca fazlasıyla rol çalıyorlar. Bir Judd Apatow filmi gibi ilerleyen "Kick-Ass" daha sonra çok başarılı bir polisiye gerilime dönüşürken, sonlara doğru da soluk kesici bir aksiyon olmayı başarıyor. Bu tür gezinmelerini de aslında hep süper kahraman filmleriyle dalga geçme fonunda gerçekleşiyor. 2010'un en güzel sürprizlerinden biri olduğu öne sürülen "Kick-Ass" gerçekten de size tadından doyulmaz bir 110 dakika vaat ediyor.


Kick-Ass - Trailer / Bande-Annonce #2 [VO - HD]
Yükleyen Lyricis. - Tüm sezonlar ve tüm bölümler