31 Temmuz 2010

One of the worst movies i have ever seen!

Orta seviye İngilizce öğrencileri bu kalıpla sık karşılaşırlar: supelative + present perfect tense. Yani izlediğim en kötü filmlerden biri...Aslında Hasan Karacadağ'ın 2006 tarihli "D@bbe"sini yakın bir tarihte izlemiştim. İkincisini izler beraber yorumlarım diye düşünmüştüm. Birincisi çok kötü bir film değildi. En azından bir filme benziyordu. İyi kötü anlaşılır bir kurgusu, yer yer de geren bir atmosferi vardı. Fakat bu ikincisi, bu ne kardeşim ya! Plane made out of fart, say hello to that beloved! Garip garip ses ve görüntü efektlerini sıralayınca korku filmi mi oluyor? İngilizce shitty diye tarif edilen ama çok kötü oldukları için ilginç bulunan, ilgiyle izlenen filmler mevcuttur. Bu "D@bbe 2" onlardan bile kötü. Daha önce yorumladığım; "Scrapbook", "Pink Flamingos", "Gece 11.45" gibi filmlerin kategorisine soktum "D@bbe 2"yi. Tarantino bir filminin girişinde "Tarantino'nun çektiği üçüncü (dördüncü?) film" gibi bir şeyler yazmıştı. Karacadağ da gözümüzün içine baka baka "Hasan Karacadağ'ın üçüncü filmi" yazıyor girişte. Kendisini Osman Baydemir'e havale ediyorum. "Türkler korku ve aksiyon çekemez" lafını bana yutturacak film çok gecikti.