25 Haziran 2011

!!! MEKAN DEĞİŞİKLİĞİ !!!

İki üç gün önce bir meslektaşım tayin istedin mi diye sordu. Evet, İstanbul'a dediğimde ne cesaret dedi. İnsanların İstanbul'dan gereksiz yere korktuklarını düşünüyorum. Tayinim ilk tercihim olan Çekmeköy Vatan İlköğretim Okulu'na çıktı. Tabi ben bu tercihi gözüm kapalı yapmadım. Üç gün önce İstanbul'a gidip, düşündüğüm okulları ve çevresini bir bir gezip, bilgi topladım. Ve ne mutlu bana ki en çok istediğim yere tayinim çıktı. Çocukluk aşkımla buluşacağım için çok mutluyum. Sadece şurası bile İstanbul'da yaşamak için önemli bir sebep benim için. Yeni mekanım burası olacak. Orada yana yana aradığım ama bulamadığım Tayfun Pirselimoğlu filmleri "Saç" ve "Pus"u izleyebileceğim örneğin. Evim TT Arena'ya arabayla 15 dakika mesafede olacak. Emek sinemasına destek yürüyüşlerine katılabileceğim. IF İstanbul Bağımsız Filmler Festivali, Yansımalar'ı canlı dinlemek, 2. Abdülhamit'in zorunlu olarak konakladığı Yıldız sarayı, Talat Paşa'nın gizli telgraflar çektiği evi, Agah Özgüç'le tanışma imkanı, Zeki'nin takıldığı kaavede bekleyip kendisini görmek, Vedat Milör'ün tanıttığı lezzet durakları falan filan...Nothing else matters...Umarım bu laflarımı yalamam.